Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

Από το βιβλίο "Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΣΟΥ" (π. Γεώργιος Σχοινάς)


 Να η ιεραποστολή. Η ιεραποστολή από εδώ μέσα ξεκινάει. Να μιλήσω στον διπλανό μου για αυτόν τον Θησαυρό που είναι η Αλήθεια, να του πω ότι ο Χριστός είναι η αλήθεια. Να μη λέμε " Εντάξει, κάνε Γιόγκα και έλα κι εδώ να πεις Κύριε Ιησού, ελέησον με". Δάσκαλοι Γιόγκα που ήρθανε να εξομολογηθούνε περάσανε μεγάλη ταλαιπωρία για να μπούνε στο δρόμο της μετάνοιας. Ο ίδιος ο δαίμονας τους πείραζε μέσα στο σπίτι τους και δεν μπορούσαν να πουν την ευχή. Μέχρι και ξύλο έφαγε κάποιος. Κατά τα άλλα νομίζουμε ότι είναι απλή γυμναστική η Γιόγκα.

"Κάνε εσύ, φίλε μου, αλλά εγώ πρέπει να σου πω, ότι δεν είναι απλή γυμναστική". Πρέπει να λέμε ψέματα στους ανθρώπους για να είναι κοντά μας; Κανένας να μην είναι κοντά μας. Κοντά στον Χριστό να πάμε κι εμείς και όποιος άλλος θέλει...

...Η ζωή και το δόγμα στην Εκκλησία μας είναι αλληλένδετα. Όπου βλέπουμε σχετικισμό συνήθως βλέπουμε και σοβαρές

αβαρίες στη ζωή του ανθρώπου. Βλέπουμε φρικτά πάθη να αθωώνονται, να  αμνηστεύονται , να γίνονται όχι απλώς ανεκτά αλλά και θεμιτά και να μη μιλάει κανένας. 

Τα τραπέζια των διαλόγων που γεννάνε σύγχυση και ταλαιπωρούν τον κόσμο, κρύβουν πίσω τους μεγάλες αμαρτίες. Να είμαστε μέσα στην Εκκλησία, ακόλουθοι των Αγίων. Κανενός άλλου .

Από το βιβλίο "Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΣΟΥ"

π. Γεώργιος Σχοινάς